iDAN

01 Disember 2013

Bertuah

Di Jenaris tadi ada Pesta keraian; aku pun tak pasti berkonsepkan apa. Tapi apa yang aku lihat ianya adalah menemukan penduduk sekitar Jenaris dengan PDRM; tak pernah heli boleh mendarat di padang depan rumahku tetiba tadi jadi gempak...

Ada banyak gerai pameran dari pasukan polis juga beberapa pertunjukan kecekapan polis dalam benteras jenayah. Ada cabutan bertuah hadiah yang lumayan. SEDIH amat aku banyak agenda/undangan terpaksa berkunjung sekejap sahaja . Macam terasa-rasa namaku akan dicabut untuk mendapat hadiah lumayan itu. Antaranya telefom pintar terkini yang mahal harganya. Aku terpaksa tinggalkan majlis & memberikan peluang orang lain dalam cabutan bertuah ini.

Bagaimana pun aku sempat dapat hamper dalam satu permainan spontan ketika aku nak melangkah balik. SUKA amat aku dapat hadiah ini biarpun tak besar mana tapi cukup bermakna aku dapat naik pentas menerimanya.

Tiada ulasan: