iDAN

29 Ogos 2009

Memey seperti baru bangun tidur (Hiburan)


NORMAN dan Memey berbincang sesuatu semasa menghadiri perbicaran kes khalwat mereka di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur semalam.

KUALA LUMPUR - Saksi kes khalwat Norman Hakim dan Memey Suhaiza berkata, ketika serbuan dibuat, pelakon wanita itu dilihat seperti baru bangun tidur berikutan wajahnya yang sembab dan kusam selain terdapat garis-garis halus di pipi.

Jelas Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang terlibat dalam operasi itu, Kyairool Nizam Khairuddin, 25, Memey yang berpakaian lengkap dan duduk di kaunter hadapan pintu kelihatan agak terkejut.

"Salah seorang penguat kuasa tanya kenapa enggan buka pintu, Memey hanya menjawab takut," kata Kyairool Nizam.

Saksi kedua pendakwaan itu berkata demikian dalam pemeriksaan utama oleh Pegawai Pendakwa Syarie JAIS, Muhammad Nazri Basrawi semasa perbicaraan kes khalwat pasangan itu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur dekat sini semalam.

Norman atau nama sebenarnya Mohamed Norhakim Zaidon, 33, dan Memey Suhaiza Suhaimi, 21, dituduh berkhalwat pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008 di pejabat beralamat 4-1A, Jalan UP 1/2, Taman Ukay Perdana, Ampang dekat sini.

Terdahulu, pihak pendakwaan membuat pindaan berhubung waktu dalam pertuduhan iaitu dari pukul 3 pagi itu dipinda kepada di antara pada pukul 1.45 dan pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008.

Norman dan Memey bagaimanapun tetap mengekalkan pengakuan tidak bersalah terhadap dakwaan berkhalwat.

Kosmo!

Tiada ulasan: