Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

09 Mei 2010

723 Di Penyair iDANRADZi@BlogSpot


Sedar tak sedar telah ada 723 catatan yang aku paparkan buat pembaca di blog ini, ianya kutipan dari dunia maya, imej, tulisan menarik hinggalah catatan peribadi.

Sesuatu yang paling aku sayang adalah catatan di ĕ-antologi Penyair iDANRADZi & Desa Tualang@Jenaris di server easyjournal. Jika siapa mengikut perkembanganku pasti terklik ke server easyjournal. Dalam dua minggu lalu ianya tak dapat diakses. Pastinya aku tak tidur lena mengenangkan jika ianya telah terkubur di US sana.

Kekinian aku dalam proses memindahkan dua jurnal@blog ini ke blogspot.
ĕ-antologi Penyair iDANRADZi ada sekitar seratus lebih puisiku yang terkumpul.
Desa Tualang@Jenaris pula ada lebih dari 1,001 catatan tentang dunia kehidupan aku nan lalu.

Ini URL kedua jurnal@blog tersebut; masih dalam rangka pemindahan. Mungkin blog ini pengap kejap lantaran aku tengah berkerja keras untuk menyelamatkan catatan lama itu.

Ada siapa yang boleh menolong!; jika dulu ada FTP sekarang bagaimana iyer!.


http://desatualang.blogspot.com
cermin asal
(http://idanradzi.easyjournal.com)

&

http://rempiang. blogspot.com

cermin asal
(http://idan.easyjournal.com)