Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

09 Januari 2011

Majlis Kahwin Afiz (di Bandar Baru Bangi 8 Januari 2011)


Tarikh kenduri di pihak lelaki telah ditetapkan

8 Januari 2011... Sabtu!

(Bukan Ahad agar senang orang jauh mahu bermalam di Lembah Klang.
)

Lokasi

Dewan Cempaka
Tingkat 3
Kompleks PKNS Bangi
Persiaran Bangi
Pusat Bandar
Bandar Baru Bangi

(Atas Pasaraya Billion Bandar Baru Bangi)

12:00 tengah hari hingga 5:00 Ptg.

Majlis bersandingnya sekitar jam 1:30 tengah hari.

Kad telah ditempah; tanpa kad pun tak semestinya tak sudi hadir. Sudi-sudikanlah mengintai kami. Inginkan kad hantar alamat ke e-mel saya di FB atau idanradzi@yahoo.com
Katering telah pun ditempah.

kita jamahlah bersama sekadar apa nan ada.

Sirih junjung berhis indah,
Tetamu berteduh di pohon cenderai,
Bertunang sudah bernikah sudah,
Kini tiba masanya pengantin dirai

(Pernikahan Afiz & Husna telah pun berlangsung pada Jun 2010 lalu)

Lembayung Senja menggamit malam,
Menangis jentayu menanti hujan,
Hajat mulia menyusul salam,
Pohon restu kehadiran tuan.


Klik peta untuk besarkan

Peta lebih lengkap
(klik kan save & boleh dibesarkan)

Hotel bajet terdekat

http://www.amanihotel.com.my

Hotel mewah

Equatorial Hotel Bangi
atau klik
sini

Buat masa ini Tetamu yang telah bercadang Akan Hadir insyaAllah

1. Cikgu Zu & keluarga
2. Oja & Epol serta keluarga
3. Keluarga Tok Perak Sg Jelok
4. Roslan dari Perak & keluarga
5. Cikgu Badrul dari Ipoh & keluarga
6. Fairus & famili sepelaung!.
7. Man & Nora sekeluarga
8. Hashim & Famili
9. Zaki Mamat & keluarga
10. Tok Wan & keluarga
11. Sabri & keluarga
12. Hamid SMI & keluarga
13. Dzuan & keluarga
14. Johari KB & keluarga
15. Kak Nomie & keluarga
16. Tajul Ana & keluarga
17. Prof Nizam Bangi & keluarga.
18. Siti Kak Nomie & Pasangan
19. Nurul Kak Nomie & keluarga.
20. Nasuha & Kelurga
21. Linda & keluarga
22. Liza & keluarga
23. Nornadia dengan ayahnya Sahak & keluarga
24. Fareez geng mancing & keluarga.
25. Chef Rashidi & keluarga (30 lebih tak jumpa)
26. Khairu@Keroi Badree sekeluarga rakan SMI (30 tahun lebih tak jumpa)
27. Pak Wahid sekeluarga
28. Ulan sekeluarga.
29. Abg Soib sekeluarga.
30. Nasir Ina sekeluarga.
31. Abg Mansor & keluarga.
32. Syukria & keluarga katanya Mak Mertua ada sekali.
33. Abg Jan sekeluarga.
34. Jamal Sh rakan SMI & keluarga.
35. Dik Ieja & keluarga.
36. Syafik & keluarga.
37. Jaja & keluarga
39. Ramsinah Abdul Latib & keluarga rakan di SMI Ipoh.
40. Syed & Keluarga Najihah jangan tak datang..
41. Salleh IT & keluarga... baru bual tadi dia datang sebelah petang
42. Atan & keluarga dia SMS pasti datang...
43. Mior & anak-anak pun waris dah telefon dia...
45. Juliana Baharudin anak saudara & keluarga (anak Zami Ismail)
46. Khairul Shahzuan Khairudin bersama pasangan pun Kak Azie & Abg Lan
47. YuShafiza Khairudin bersama emak & rakan.
48. Azuwa Ad bersama famili.
49. Nordin & keluarga
50. Rahsia ada yg tak mahu namanya dicatat tapi pastikan hadir.

tetamu lain adalah kerabat
Kak Mila (sekitar 600 tetamu) & rakan Afiz & Husna ( sekitar150 tetamu)

Yang terlupa catat namanya jangan pula tak datang; pastikan datang.

(Yang Mungkin Hadir dari Respon di FB agak ramai... agar menjadi tetap hadir, faktor usia saya menjadikan majlis ini amat penting. Si Aziq cahayamata kedua itu nampaknya ingin mengejar cita-citanya maka pasti lambat amat untuk kami mengadakan majlis sebesar ini. Inilah masanya nak kenal keluarga saya, bila sudah usia 60an nanti saya pun mungkin dah nyanyuk!.)

6.1.11

Majlis di Machang telah pun berjalan lancar; amat meriah dengan kunjungan saudara mara Mila seramai sekitar 40 tetamu (sebuah bas) & saudara maraku dengan tiga buah kereta. Kami banyak menyimpan kisah indah ketika berada di Kelantan sana. Agar jalinan dua keluarga ini akan bertambah erat.

#####################

Semua Saudara Mara, Sahabat Handal, Rakan Taulan & yang mengenali Penyair iDANRADZi, dijemput Hadir bersama keluarga & rakan taulan!.

Moh! kita ke Machang Pada10.12.10 hari Jumaat;
Majlis Kenduri Kahwin & persandingan Afiz anak sulung Penyair iDANRADZi.

Bertempat di Rumah Pengantin Perempuan Husna, Kampung Belukar, Pulai Chondong, Machang, Kelantan. InsyaAllah kita bermalam di Kota Bharu setalah majlis selesai.

Sepanjang hari 9, 10 &11 Disember 2010 talian 016 9094343 akan sentiasa dibuka.

Peta Rumah Husna di Machang

Ketika di Machang InsyaAllah saya akan tidur di rumah tumpangan Datuk Yamud.

DESA PERMAI RESTHOUSE & RESTAURANT
Batu 24 1/2, Lorong Yamud,
18500 Machang, Kelantan,
Tel : 09 - 975 1152

Santai tempat ini. Banglo Agam yang damai. Saya pernah bermalam di sini sekitar bulan Jun tahun ini.

9.12.10 Khamis malam Jumaat saya telah tempah empat bilik,
kami tiga keluarga bermalam di sini. Bilik telah penuh ditempah.


Paloh Inn Hotel.
Wisma Nordin,
Lot 74, Kg. Paloh, Jalan Pintu Geng,
15050 Kota Bharu, Kelantan. Malaysia
Tel:+609-7433 629 Faks: +609-744 6277

http://paloh-inn.nordinbatik.com

Lokasi nan menarik & rasanya tak puas menginap di sini.

Buat Masa ini yang konvoi bersama saya ke Machang Keluarga Kak Nomie & Yong Yah;
anda bagaimana?.


10.12.10 Jumaat malam Sabtu, saya telah tempah dua bilik di Hotel ini... Moh!lah menginap bersama. Bilik masih ada kosong; Bagi satu keluarga RM100 muat untuk 7 orang. Saya telah menginap di sini memang selesa ada segala; Air di bilik mandinya mak datok! macam air terjun!.