Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

26 Januari 2011

Melaka (Singgahsana)


‎28,29 & 30 Jan ini saya berada di http://www.malacca-hotels.com/philea-resort/

Siapa sekitar Melaka bolehlah kontak saya. Sila klik maklumat saya ada tertera no tel 016 di sana... mana tahu kut kita boleh bersua...

Siti Zuhairah paksu kata nk gi cameron..x jd ekk..gi melaka yer..


Idan Radzi ada banyak progrem terpaksa dipinta; pertamanya nak ke Cameron tapi sebab banyak guna duit nak buat kamar sauna@store di rumah ni.. maka ganti ke Frazer Hill yg bajetnya murah, makcu punya kompeni ada banglow agak murah sewanya. Semua penuh sebab biasalah Raya cina...



Siti Zuhairah tu lah..lawa lah paksu..dlm kayu...siti suka mcm nie...mewah tu...



Idan Radzi Melaka ni dah lama kompeni Makcu kerja nak kasi anugerah khidmat 25 tahun, nampak hotelnya macam menarik... mmg tak pernah menginap di sini lagi.
Nama sahaja 5 bintang terkadang tak semeriah mana banding di Impiana di Cerating tu... Impian Beach Resort biarpun sekadar 4 bintang...

Raya cina nanti dari rabu, khamis & jumaat kami ke PD kami bercuti bersama menantu kami Husna tu cuma; apartment dua bilik milik kompeni tempat makcu kerja.

Jadilah rakan saya di FB mungkin ada komen yang menarik & bagus buat ingat.