Semalam
tunggu sekitar 45 minit tapi terlajak LIMA minit saja; Urusan ASB hanya
boleh dilakukan tepat 5:00 petang; Angka giliran saya terbit 5:05 petang
urusan tak dapat diteruskan; itulah Pejabat Pos Malaysia... Patutnya
asingkan nombor giliran ASB... (semua dilamsam satu nombor: PELBAGAI)
jika masa berbaki 45 minit urusan tak boleh diteruskan janganlah kasi nombor giliran untuk ASB (saya sampai
sekitar 4:15 petang); Pej Pos
tutup jam 6:00 petang. Hentikan keluaran angka giliran sejak 4:00 petang
atau lebih awal dari itu sepatutnya... Kan bagus begitu: 45 minit
macam-macam boleh dimanfaatkan hidup saya mmg tak lama mana lagi... tapi
terbuang sebab sistem manusia buat tak jelas! bertindih, mabuk, &
tak adil... menyampah amat.
2. Boleh ke staf tu kata kami tadi
panggil pelanggan yang nak berurusan dengan ASB; tadi tu bila sejam
tadikah... atau 45 minit tadikah... sy tak dengar pun panggilan tu atau
panggilan berbisik-bisik sesama pelanggan?!.
3. Bermakna jika
mahu berurusan dengan Pejabat Pos fasal ASB ni kena sejam dua jam awal dari
saat terakhir 5:00 petang yang ditentukan; sejam sebelum 5:00 petang mmg
tak pasti akan selesai. GILER meraban.. Xsen betul mentang-mentanglah
orang ramai awak aniaya saya iyer! (kata hati marahku; hakikatnya aku buat
TAK kisah saja)
Respon Menarik di FB: