Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

30 Mac 2013

Layanan Pejabat Pos

 
 Semalam tunggu sekitar 45 minit tapi terlajak LIMA minit saja; Urusan ASB hanya boleh dilakukan tepat 5:00 petang; Angka giliran saya terbit 5:05 petang urusan tak dapat diteruskan; itulah Pejabat Pos Malaysia... Patutnya asingkan nombor giliran ASB... (semua dilamsam satu nombor: PELBAGAI) jika masa berbaki 45 minit urusan tak boleh diteruskan janganlah kasi nombor giliran untuk ASB (saya sampai sekitar 4:15 petang); Pej Pos tutup jam 6:00 petang. Hentikan keluaran angka giliran sejak 4:00 petang atau lebih awal dari itu sepatutnya... Kan bagus begitu: 45 minit macam-macam boleh dimanfaatkan hidup saya mmg tak lama mana lagi... tapi terbuang sebab sistem manusia buat tak jelas! bertindih, mabuk, & tak adil... menyampah amat.

2. Boleh ke staf tu kata kami tadi panggil pelanggan yang nak berurusan dengan ASB; tadi tu bila sejam tadikah... atau 45 minit tadikah... sy tak dengar pun panggilan tu atau panggilan berbisik-bisik sesama pelanggan?!.

3. Bermakna jika mahu berurusan dengan Pejabat Pos fasal ASB ni kena sejam dua jam awal dari saat terakhir 5:00 petang yang ditentukan; sejam sebelum 5:00 petang mmg tak pasti akan selesai. GILER meraban.. Xsen betul mentang-mentanglah orang ramai awak aniaya saya iyer! (kata hati marahku; hakikatnya aku buat TAK kisah saja)


Respon Menarik di FB: