Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

04 April 2013

Mengidam Bihun Kari Bertandang ke Jahang



Sian aku mengidam nak makan bihun kari (mee kari doktor pakar pemakananku kurang galakkan makan). Emm jenis APA bihun kari ni; kuahnya sejuk pulak tu macam dah lama amat dimasak; masalah ini tak selesai jika kita singgah di hentian rehat PLUS. Ikut kata hati ada yang kena tarik lesen ni.
Sian aku mengidam nak makan bihun kari (mee kari doktor pakar pemakananku kurang galakkan makan). Emm jenis APA bihun kari ni; kuahnya sejuk pulak tu macam dah lama amat dimasak; masalah ini tak selesai jika kita singgah di hentian rehat PLUS. Ikut kata hati ada yang kena tarik lesen ni.
Tidak suka · · · pada 13hb Februari pukul 9.12 ptg ·

Tiada ulasan: