iDAN

28 April 2009

Marsha Rasa Bersalah Aril Terkeluar

Termenung seketika Marsha Milan Londoh sebaik saja hos AC Mizal mengumumkan nama Aril sebagai pelajar yang tersingkir dalam konsert minggu ke-7 program Akademi Fantasia 7 (AF7) yang berlangsung Sabtu lalu.

Marsha terus dirundung rasa bersalah yang bukan kepalang. Maklumlah sebelum ini, dia telah menerima hentaman yang bertubi-tubi kerana kemunculannya sebagai RA untuk pelajar perempuan di dalam akademi dikatakan telah ‘menganggu’ pelajar-pelajar terbabit khususnya Aril.

“Saya tak tahu macam mana nak menjelaskan keadaan diri saya sekarang ini tapi saya memang rasa bersalah dan sedih. Saya minta maaf banyak-banyak kerana saya tak pernah terlintas nak menggoda atau bermanja dengan Aril atau mana-mana pelajar lelaki. Perangai saya ini memang lekas mesra dengan orang yang peramah dan aktif.

“Mungkin sayalah punca kenapa Aril tersingkir. Baru saya sedar ramai peminat Aril tak setuju dengan kehadiran saya dalam AF7 dan mungkin ini menjejaskan undian Aril,” kata Marsha dengan wajah suram.

Beberapa kali Marsha yang dulu pernah intim dengan Keifli AF3, cuba ditenangkan orang-orang yang berada di sekelilingnya pada malam konsert itu tetapi situasi ia tidak mampu mententeramkan jiwanya.

Pun begitu ada juga pendapat mengatakan sebelum kehadiran Marsha lagi, undian SMS Aril memang sudah tidak konsisten lagi dan adakalanya paling tercorot.

Mendengar kata-kata itu pun Marsha berkata: “Entahlah apa yang saya rasakan sekarang, ramai peminat AF7 akan tetap menyalahkan saya juga kerana Aril telah terkeluar.”

Tiada ulasan: