Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

21 Julai 2009

Manohara , kekejaman Daisy dan Pinot akan terbongkar (Ceritera)


Seorang Insan yang menjadi mangsa kebuasan PINOT, suami kepada Dasiy Fajarina dan ayah tiri Manohara .

SALIHAH juga menjadi mangsa KEKEJAMAN Dasiy Fajarina, dipukul, ditendang, dicukur rambut sehingga botak sampai kepala Salihah berdarah dipaksa melakukan hubungan ’sex’ dengan suaminya PINOT secara live di hadapan Dasiy Fajarina dan diberi minum air kencing kepada Suaminya PINOT dan Salihah.

Kini SALIHAH akan menjejakkan kakinya di bumi Indonesia bagi menuntut KEADILAN setelah 7 tahun terpaksa hidup merana di Perancis kerana ditinggalkan oleh Dasiy Fajarina dan Manohara. Salihah akan kejar ke mana saja Dasiy Fajarina akan melarikan diri bagi mempastikan Dasiy Fajaraina menjalani hukuman penjara yang telah diputuskan oleh Mahkamah Perancis selama 18bulan.

KEJAHATAN, KEZALIMAN, PEMBOHONGAN dan FITNAH yang dilakukan oleh Dasiy Fajarina akan didedahkan oleh SALIHAH secara terperinci setelah Salihah membuat kenyataan Media dalam sehari dua nanti. Kelibat bayangan sebenar siapa DASIY FAJARINA, PINOT, Manohara dan DEWI Sri ASIH akan terbongkar juga akhirnya.

Contohnya, bagaimana celana dalam Pak Ari (bekas Presiden PERTAMINA) berada dalam simpanan SALIHAH atas arahan DASIY FAJARINA, untuk mengetahui secara ‘detial’nya para wartawan Media Indonesia bolehlah bertanya Salihah nanti apabila ada kesempatan bertemu dengan Salihah di Jakarta nanti.

Tiada ulasan: