Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

29 Januari 2010

Dulu & Sekarang (Delima Merkah)




6 ulasan:

eelobor berkata...

eelobor skrg tgh mencari motor honda 50, lampu bulat tuh. gear satu di belakang. sape yg ada stok utk di jual sila bgtau yer

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

Kereta ni makin lama makin mengecil pula...

Makin kecil makin mahal pulak tu...

siti murni ishak berkata...

sudah jauh inovasi..tamadun demi tamadun...

iDAN berkata...

Hari tu saya pernah tenguk di Sungai Chua; tak kontak lagi kedai yang miliki Honda50 ini; Itu pun tauke tu nak jual sekitar RM4,000. Dah cat & tacap cantik ianya terus naik harga Honda50 ini..!

Sdr Eelobor sebenarnya minat kita ini sama, payah sangat nak cari Hond50 ini. Nanti kalau saya terjumpa lagi akan saya kasi tahu.

iDAN berkata...

Batul tu Liana mahal sangat hargnya macam tak sepadan dengan modelnya.

Cumanya jika difikirkan ciri keselamatannya lebih kurang kapcai sahaja.

iDAN berkata...

Sudah jauh inovasi & ianya menjimatkan.

Jika Sdr Siti Murni perhatikan di jalanan kebanyakan pengguna kereta hanya seorang dua sahaja memandunya; kereta bukan main besar!

Kerajaan kena mengkaji tentang pengeluaran kereta sebegini & kurangkan cukainya jika diimport.