Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

13 Januari 2010

Kenderaan 3 (Delima Merkah)

Saya suka yang ini orang Perak panggil kura-kura tu Bejuku

Mana depan mana belakang ni?

VIC@Diana pasti suka ini ... Diana suka kumpul kasut

6 ulasan:

azieazah berkata...

Bang iDAN, saya pun suka yang model kasut tu. Nampak sangat unik...

iDAN berkata...

Dik Azah!

Unik memang unik model kasut tu; kalau tetiba hujan yang tak tahu nak buat macam mana!.

Jawabnya Dik Azah kena berteduh bawah jambatan!, bersama kapcai abg!.

Model kasut lelaki lagi cantik, jika kita layari internet memang model itu laris terjual ada pelbagai rona!.

echah_syed berkata...

nanti combi carik buah goji pulak.kena ler mkn ubat sbb mencegah lebih baik dari mengubati :p

timakasih yer :)

iDAN berkata...

Betul tu Sdr Combi,

Itu terbaiknya, mencegah lebih baik dari mengubati.

Kita yang sering leka, kalau di pasaran telah ada pil pegaga untuk menambahkan daya ingatan; kita tak amalkan berulam pegaga. Begitu juga kismis memang boleh meningkatkan kecergasan otak kita tak suka beli untuk anak-anak.

Kita sering makan kuih yang lebih gula; top-top dah kena diabetes macam saya ni! Penat nak telan ubat.

Bila dah masuk 40an kena kawal betul pengambilan gula & bahan berlemak. Tak rugi jika kita beramal dengan diet yang betul. Malas nak makan buah goji atau kismis tu kena rajin makan berulam! insyaAllah taklah dapat sakit kronik di usia masih muda!.

Fyzal berkata...

haiyo.. camne nk bawak yg kaler merah tu.. hahahaha

Fyzals Territory

iDAN berkata...

Sdr Fyzal,

Tulah fasal, kut! kena berdiri ke? payah tu nak bawaknya! macam tak ada lampu amaran pun cermin pandang belakang!