Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

12 Januari 2010

Kenderaan (Delima Merkah)


Kaki rewang kereta ala kasut.


Lebih kepada iklan restoran makanan laut!

Ini betul-betul santai!.

◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙
sesekali klik ke dgelenggang ada artikel menarik di sana!.
◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙
...

8 ulasan:

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

vic suka kereta kasut tu...

YB berkata...

Salam Dan

Gambar 3 dirujuk: kenderaan tu tak selamat sebab......kalau lembu lembu tu naik seh nak mengawan kan bahaya tu.

iDAN berkata...

Sdr Diana,

Tau! diana memang suka kembara, bestnya kalau dapat pakai kereta ini ..! memang menarik kereta kasut ini!

iDAN berkata...

Sdrku YB

Bab mengawan kami panggil Tahan Nafas ini memang sensitif; tak ada jalan lain kena di KASI lah si lembu ini... kau tak memang ke arah lainlah dibawanya!

AHMAD IRHAM berkata...

iDAN..

aq teringin la nak naik 2 kereta kat atas tu, kalo bley drive sndiri lg seronok ek, mcm kata Vic dia pn suka kereta kasut tu kan…kau ambik kat mane ek iDAN..??aq tgk pn seni hehehe…n kereta yg last 2 mmg sempoi la, aq stuju ng brader YB..kalo nk naik pn mesti tahan nafas dlu, he2..kalo ade can aq pn nk try jgk! Amacam brader YB, stuju?:-)

azieazah berkata...

Menarik... lain dari yang lain...

iDAN berkata...

Sdr AQ

Saya suka melayari laman sesawang kelakar!, banyak gambar kelakarnya 18XX jadi kurang sesuai dimuat di blog, yang ini serpihan dari gambar mat saleh yang gila-gila tu!.

Sekarang makin payah nak jumpa kereta lembu!; dulu benggali selalu guna untuk bawa baja atau tanah!.

iDAN berkata...

Dik Azah,

Ada kereta kecil di jalan raya kita tu!, tapi mahal sangat tak sepadan dengan harganya!.