Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

12 Januari 2010

Kenderaan 2 (Delima Merkah)

Yang ini memang cantik jika di jalan raya.

Yang ini pula macam nak pergi zoo sahaja

Waduh! yang ini siap bercermin cantik ...klasik betul!

◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙ ◙
sesekali klik ke dgelenggang ada artikel menarik di sana
◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙ ◙◙
...

8 ulasan:

echah_syed berkata...

mmg unik.tak terpikir pun idea mcm gitu ekk.

saudara idan..combi dah beli shilintong botol biru muda.bau dia aduiii lekat ditangan walaupun dah cuci dgn sabun ekk.

nyonya tu sebut shalintong walaupun ejaan shilintong...senyum dia kat combi salah sebut :p

SyaffeQ berkata...

Memang pelik dan lucu pengangkutan mereka ni...miaaahahahaha

asilahmuhajer berkata...

saya pilih yang no 1. kalau bawak gi sekolah, mesti berebut2 student nak naik.

iDAN berkata...

Sdr Combi,

Iku serasi tetapi saya memang sampai sekarang makan Shilintong, terbaru saya dapat yanh kotak rona coklat agak mahal tak cuba lagi. Di Kajang kotak biru tu sekitar RM8 ada 100 biji. 100% herba. Saya dah suka baunya! tak kisah sangat.

Cubalah dulu sekitar 3 atau 5 biji bilangan sunat!. nak tidur & selepas sarapan. Jangan ikut sukatan botol takut tak serasi dengan badan tu!. Tenguk kesannya. Memang bagus buat cuci buah pinggang.

Goji paling bagus, Combi cubalah cari!, awek muda, dan terbukti bagus perjalanan darah, cegah barah rahim, otak jadi pintar. Jangan rebus lama, cukup taruh dalam teh atau kopi O. Sekadar celur!. Boleh makan buahnya secara mentah seakan rasa buah ceri. Combi! tak mahu ke berumur lebih dari 100 tahun?.

Ada nonya sebut Joji... Jiji..
tapi kalau sebut itu buah kering warna merah-merah buat mata terang dia pasti faham!. 100 gram sekitar RM2. Satu pek sekitar RM10 mungkin 500 gram. Jangan beli direct selling mahal... Lagi kasar atau besar buahnya lagi sedap. Cubalah makan goji bangun pagi memang ringan badan & bertenaga!.

Saya sakit kronik, kalau banyak sangat makan ubat doktor memang badan jadi tak bermaya. Bila makan goji ini... Huh! memang terasa amat segarnya!.

iDAN berkata...

memang mereka ini kreatif... nanti saya akan kutip lagi gambar sebegini!..

Sdr SyaffeQ! siapa tak gila tenguk kereta comel begini! orang kita kurang rajin buat benda kreatif begini... di siam mungkin ramai!

iDAN berkata...

Lamanya tak dengar khabar cikgu ni!... asyik bercuti sahaja cikgu ni!... cam mana di cameron tempoh hari, kami sekeluarga tengah merancang nak ke sana sekitar sebulan dua ini!... paling best makan sayuran segar di sana. Saya suka tomato kecik tu!.

Kalau ada bengkel sendiri syok kan.. boleh modified kereta sendiri ikut citarasa kita!

emma berkata...

WOW WEEEEE......sooo cute...heheheee

iDAN berkata...

Gambar yang no 1 itu memang menarik, sesuai dengan bentuk & ronanya. rasa Sdr Emma pun suka yang itu...