Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

29 April 2010

Wajah Siapakah Ini (Singgahsana)


Wajah ini di ambil sekitar tahun 2002, masa ini tak ada sebarang sakit kronik, memang hobi ketika ini suka buat koleksi spek hitam; spek yang ini hilang... tertinggal di al-Farmosa Melaka sana.

Itu baju staf teknikal di tempat kerja! pinggang masa ini sekitar 35 ". Sekarang dah sampai 40". Isk!

Gambar diambil depan Makmal Komputer KKA, Fakulti Kejut. UPM

Sila komen wajah Penyair iDANRADZi ini!

Usia ketika ini berapalah agaknya?.

Rahsia!.

8 ulasan:

azieazah berkata...

Ohh... tak sangka Bang IDAN sekacak ini... sungguh tak sangka..

Sori.. saya dok bayang, wajah seorang lelaki matang, gaya pakcik pakcik, rambut separuh putih, misai pun ada sikit jer yg hitam..

perut sikit boroi.. hehehe..

hmmm bila agaknya kita bleh dating? Ahaks! > ayat nakal jika saya masih semuda itu...

zulkbo berkata...

salam..
pinggang dah 40 KE?
berhati2..byk penyakit
mudah hinggap

zeqzeq berkata...

jejaka 34 tahun yang menggoda hhee

anyss berkata...

Salam,
Mmmmmm zaman tengah macho ya ;)

alidyangon berkata...

Salam Pak Idan

1. tekaan saya ialah: berumur ketika sweet 35

2. Memang kacak dan saygak( bagi lah saya RM1.00, buat upah puji ha ha ha)

3. Spek hitam itu memang hitam

4. Berseluar yangki jambul di depan.

ha ha ha

iDAN berkata...

Peneka antara lima!

Dik Azah Tiada star

Zulkbo nil

Zeq **

Alidyangon ***

Anyss nil

Maka itu ramai kata saya ketika ini bujang lagi padahal lebih tua dari Sdr Alidyangon jangkakan!

(Sdr Zulkbo terima kasih sudi kasi respon memang sekitar itu, terkadang 38" ikut suka saja perut ini)

Petua awet muda saya berulam, semua daun saya makan. Seperkara lagi cekal, kecekalan hati ini buat kita mantap & muka nampak tenang.

Tak tahu kenapa sekitar penghujung 40an kena sakit. Ianya mendadak mungkin juga kesan dari ICT atau bebenda yg ngaib payah diramal. Rakan saya kerja ICT pernah gugur anak; doktor pun meramalkan kesan radioaktif ICT ini.

Stres pun buat kita cepat tua.

Dalam tempoh 3 tahun segalanya berubah bagai org kena kanser; dari beruban, boroi, muka sembab memang saya tak semacho di gambar ini!

Bebila masa sahaja kalau ke sini Sdr Alidyangon boleh tuntut hadiah, kita makan-makan bolehlah kut!. Tiket melancong tu semua penuhlah ditempah!. Dik Azah boleh teman kami!.

Sekitar Jenaris semua ada!. Sebut saja nak makan apa!.

Masih menunggu respon yang lain!.

asilahmuhajer berkata...

hensem..hensem..
boleh teka lagi ke ni? saya rasa 43 tahun kot masa ni.

bila tengok uniform tu, teringat lak abang yang kerja kat umw toyota. uniform macam sama.

iDAN berkata...

Cikgu;

Kira cikgu tekaan paling hampirlah ni, nanti kalau datang Kajang bolehlah kita makan Sate; Saya rekemen Sate Haji Tasmin; Haji Samuri dagingnya memang tak manis & tak lama diperap.

Hingga kini di Fakulti Kejut tu masih guna baju seragam begini bagi staf sokongan!.