Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

15 Mei 2011

Fairus Kemalangan... langgar lembu.


abg idan..
nak bagi tau..kat fakulti ni brape kerat je dtg keja
yg datang pun xleh nk on PC letrik xde..tgh usaha tu
si fairus balik kg. Machang..dia eksident langgor lembu berlari di tepi jalan
kesian dia...teruk jgk..jika repair habis la 3ribu keretanya

line lembab
keluarganya macam mana
kereta tu boleh klim insuran
kena kat mana tu... dah sampai machang atau kat sekitar pahang...

dah sampai machang
dah dekat rmh pak mertuanya
famili ok
kreta je renyuk redam dpn.

perasan juga org sana bawa laju-laju
nak lintas dari pekan machang ke kb rasa takut amat



tp masih boleh berjalan
bkn bwk laju
lembu tu pun melintas tetiba



ooo
alhamdulillahlah keluarga tak apa-apa
babynya kecik lagi
tak dapat bayangkan kalau terhemtak mana-mana..

tak dapat nak elak...




teringat masa ke UTP baru ni
malam2 jalan sana pun banyaka kerbau
tuan tak ada
kerbau ni semua hitam legam mmg susah nak nampak
habis tu nak repair kat sana ke?kena lama tunggu kalau klim insuran
kalau duit sendiri mmg cepat...teringat Muhammad Ahmad org Lambor kita...kereta toyotanya berbulan tersadai di bengkelorg kata yg cepat jika Insuran Takaful

Tiada ulasan: