Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

07 Mei 2011

Sekadar nak dapat maklumat KTAC


Mungkin ada kalangan anda bekas pelajar atau keluarga yang pernah dengar tentang

KOLEJ TEKNOLOGI ANTARABANGSA CYBERNETICSPETA LOKASI
154-4-10, Kompleks Maluri,
Jalan Jejaka, Taman Maluri,
55100 Kuala Lumpur.

http://www.ktac.edu.my/index.html

Sudi apalah kiranya kita berkongsi maklumat atau maklum balas kepada saya untuk sama-sama kita dapat panduan pun keyakinan mengajak rakan atau anak-anak mendaftar di sini.

Antara tujuan maklumat ini; dapat kita tahu perkembangan bekas pelajar di sini. Pengalaman menarik belajar di sini & pelbagai kenangan bersama ketika belajar di sini.

Paling penting agar dapat kita salurkan semangat kepada masyarakat kita peluang kerjaya yang diperolehi setelah memegang Ijazah & Diploma di kolej ini.

e-mel saya atau beri respon di blog saya untuk sama-sama kita dapat hasilnya.

2 ulasan:

iDAN berkata...

Anda Tidak Perlu Bayar!

Awal iklan telah tercetuskan satu penipuan; jadi saya beranggapan staf KTAC makan duit penipuan selagi tidak betulkan ayat di atas.

Perkara begini sebaiknya jangan berlaku bagi Kolej Swasta yang bersiang. Apatah lagi ianya milik Bumiputra Islam. Tak semua orang kampung itu senang & semudahnya ditipu dengan janji manis yang tidak-tidak. Makan duit hasil penipuan hukumnya adalah haram.

Buat ayat yang lebih tepat bukan konon nak buat gimik tetapi ianya boleh menjatuhkan satu kekeliruan & penipuan.

Tidak Perlu SPM; banyak lagi ayat yg saya semak di situs KTAC ini boleh mengelirukan; masalahnya kita dapat mengesan anak-anak kita bagaimana.

Apa sebenarnya para Kaunselor telah janjikan kepada anak-anak kita!?. 99% kaunselornya Melayu Islam tapi saya pertikaikan cara Islam yang amat aib ini.

Lut Fi berkata...

Saya dpt tawaran tapi mcm byk kes je kat ktac ni