Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

07 Disember 2012

Monitor Meragam

Pc dugung gua tak boleh digunakan hari ini sebab monitornya dah tak nampak gambar lagi. Videonya dah tarak berfungsi. Hanya satu garis sahaja macam makam puaka.

Jika ada rakan kita simpan monitor yang lama agakagak menyemak dan nak jual murah sila kontak gua. Sekitar Kajang sajalah. Jauh-jauh cam mana nak ambil. Monitor pipis tu gua dah survey harga alahai masih mahal skitar RM200. Pesara seperti gua ni jika RM200 tu masih mahal eh. Puisi di Dewan Sastera pun masih tak lekat; kalau tak boleh tampung sikit duit beli monitor pipis tu.

Atau jika ada sekitar rumah rakan FB yang ada kedai komputer jual murah monitor lama kasi tahu gua. Mungkin gua boleh korek bajet elaun bulan 12 ni.

Tiada ulasan: