iDAN

05 Disember 2013

Kampung Belukar

ESOK malam 6.12.2013 aku & Azim akan bertolak ke Machang untuk menghadiri majlis kahwin waris menantuku Husna. Tiket keretapi kehabisan jadi terpak naik Bas Ekspress SANI. Kami bertolak sekitar jam 9:00 malam dari Terminal Bas Kajang dijangka sampai sekitar 4:00 pagi 7.12.2013 di Machang.

Biasalah aku selalunya akan tidur di Rumah Rehat Datuk Yamud. Kebetulan mereka tengah buat promasi harga murah cuti-cuti di Machang. Jika ada rakanku di sekitar Machang bolehlah kontak aku. Talian DiGiku 016 9094343 insya-Allah akan di buka sepanjang aku di sana.

Aku akan menghadir majlis persandingan di Kampung Belukar Pulai Chondong pada hari Sabtu. Hari Ahad akan pulang ke Jenaris bersama Afiz & keluarga.

 Doakan perjalanan kami lancar dipermudahkan; selamat pergi ke Machang & selamat pulang ke Jenaris mengikut jadual.

Tiada ulasan: