Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

08 Mac 2014

Bila Kapal Terbang Tiba-Tiba Terhempas

Pernah tak sesiapa mengalami pengalaman kapal terbang terjatuh 10-20 meter semasa penerbangan. Ini biasanya terjadi kalau cuaca buruk kan. Alhamdulillah buat masa ini belaum ada pengalaman keadaan yang macam ni.. Kalau kena perangkap udara sikit-sikit tu biasakan.  Di sini ada beberapa gambar yang agak kelam-kabut bila keadaan ni berlaku..
Penerbangan dari Singapura ke London tiba-tiba jatuh 20 meter selepas sarapan pagi disediakan, yang menyebabkan keadaan huru-hara di atas kapal.
 Cabin crew were told to return to their seats mid-way through the meal service. Kabin krew diminta untuk kembali ke tempat duduk masing-masing
  Passengers snapped pictures of the in-flight chaos, and reported meal trays and even some people hitting the ceiling as the turbulence struck. Hidangan berselerakan di lantai  Coffee is served -- on the ceiling.
Coffee berselerakan di atas siling  http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/130605124636-sg-airlines-turbulence-8-horizontal-gallery.jpg
Dah Selamat: Penumpang telah diberikan coklat mewah semasa pendaratan, penawar yang sempurna untuk keadaan huru hara dalam penerbangan.

Tiada ulasan: