iDAN

17 Mei 2009

Combo Streamyx (Delima Merkah)

http://www.telekom2u.com/

Jika mahu menggunakan internet tanpa limit, buat masa ini Combo antara termurah sebabnya anda tidak payah bayar sewa talian RM25 bagai dulu. Cuma RM60. Seperkara lagi tambah RM10 kita boleh berbual tanpa henti dengan saudara mara yang punyai talian tetap TM di rumah.

Apakah Pakej RM10?
Pakej RM10 adalah pelan kadar paling rendah daripada TM eksklusif untuk Pelanggan Kediaman Streamyx.

Apakah tawaran Pakej RM10?

Panggilan Tempatan : PERCUMA TANPA HAD

Panggilan Nasional : PERCUMA TANPA HAD

(Panggilan ke Talian Tetap TM): PERCUMA TANPA HAD

Panggilan ke Mobile & Talian tetap Lain : Kadar rata 30 sen/min

Telefon DECT : PERCUMA!


Siapakah yang layak untuk melanggan Pakej RM10?

Semua Pelanggan Kediaman Streamyx yang baru dan sedia ada layak melanggan Pakej RM10.

Bagaimanakah cara mendaftar Pakej RM10?

Anda hanya perlu ke outlet TMpoint berhampiran atau dail ‘100’ bagi mendapatkan maklumat lanjut.

Adakah bil telefon saya akan berkurang apabila saya melanggan Pakej RM10?
Ia bergantung kepada penggunaan telefon anda. Sekiranya majoriti panggilan adalah ke talian tetap TM, anda tentunya akan dapat melihat pengurangan bil telefon yang ketara kerana panggilan tersebut adalah PERCUMA. Anda tidak akan melihat sebarang butiran tentang panggilan ke talian tetap TM pada bil telefon anda kerana panggilan ini tidak dikenakan caj.

Adakah saya mendapat diskaun untuk kadar IDD apabila saya mendaftar dengan Pakej RM10?

Anda tidak akan menikmati diskaun kadar IDD kerana Pakej RM10 tidak menawarkan kadar istimewa untuk panggilan IDD untuk masa kini. Walau bagaimanapun, sebagai pengguna talian tetap TM, anda masih boleh menikmati promosi diskaun kadar IDD yang ditawarkan oleh TM dari masa ke semasa.

Bolehkah saya menukar ke Pakej RM10 jika sekarang saya masih melanggan dengan pelan panggilan TM yang lain?

Ya, anda masih boleh melanggan. Kriteria melanggan Pakej RM10 adalah seperti berikut:

1) Anda seorang pelanggan Streamyx. Jika anda tidak mempunyai Streamyx, kami menggalakkan anda untuk mengambil peluang ini untuk melanggan dengan mana-mana tawaran broadband kami.

2) Anda perlu menamatkan pelan panggilan TM anda yang sedia ada sebelum mendaftar untuk Pakej RM10. Semua pelan panggilan TM yang lain tidak sesuai digunakan bersama melainkan Pakej IDD Destina, Pakej Penyayang dan Pakej Kombo Streamyx (tanpa suara).

3) Pelanggan Voice 28 perlu menamatkan Voice 28 terlebih dahulu sebelum melanggan Pakej RM10.

Bagaimanakah caranya untuk mendapatkan telefon DECT PERCUMA yang diberikan bersama Pakej RM10?

Setelah anda berjaya mendaftar dengan Pakej RM10, anda boleh mendapatkan telefon DECT di mana-mana outlet TMpoint yang berhampiran dalam tempoh enam (6) bulan selepas pendaftaran.

Bilakah saya dapat menikmati tawaran Pakej RM10?

Pengaktifan Pakej RM10 adalah bergantung pada tarikh bil anda. Anda boleh merujuk kepada Bil TM untuk mengetahui tarikh bil atau hubungi “100” untuk bantuan.

Jika saya tidak berpuas hati dengan Pakej RM10, bagaimana untuk menamatkan Pakej RM10?

Anda boleh menamatkan Pakej RM10 pada bila-bila masa sekiranya anda mendapati ia tidak sesuai. Untuk penamatan, anda boleh hubungi “100” atau kunjungi TMpoint yang berdekatan.

Adakah saya akan dikenakan sebarang bayaran jika menamatkan Pakej RM10?

Jika anda menamatkan Pakej RM10 dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh pengaktifan, anda akan dikenakan caj pentadbiran RM50.

Kenapa tidak ambil pakej ini yang ditawarkan terhad. RM60 untuk Streamyx & RM10 untuk anda berbual panjang dengan saudara mara yang ada talian tetap di rumah, ofis seluruh negara. RM70 sebulan.

Tawaran ini terhad; Aku telah pun mendapat telefon tanpa talian. Aduhai teman; Jika ada telefon rumah atau ofis kenapa tidak kasi kepadaku; untuk kita berbual panjang.

Tiada ulasan: