Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

17 Ogos 2009

Kaminey (Singgahsana)

"Lama sangat kita tak tenguk cerita hindustan kat panggung... paling akhir kita tenguk cerita apa iyer Azim. Krrish ke?"

"Azim rasa cerita yang budak jatuh dalam tandas tu...!"

"Slumdog Millionaire, payah kat Kajang ini tak ada panggung yang tayangkan filem hindustan, dulu dekat Mines ada jugak, mahu tak temankan ayah tenguk cerita hindustan, Azim kalau bosan tidurlah kat panggung, ayah janji ayah tak akan kejut"

"Azim ikut saja!'

Bila aku semak filem hindustan terakhir dalam tahun ini ialah Kaminey, ada lagu menarik dalam filem ini Dhan Te Nan. Pelakonnya pula ialah Shahid Kapoor dan Priyanka Chopra nampak macam menarik sahaja dua gandingan ini. Kedua-duanya pelakon muda. Priyanka Chopra adalah Ratu Dunia mewakili India pada tahun 2000.

Moh! siapa nak ikut aku menonton filem ini. Jika tak ada aral melintang jumpa aku diTGV CINEMAS Sunway Pyramid Petaling Jaya, lusa Rabu malam Khamis ini. Jam 11:00 malam.

Masalahnya Azim masih batuk-batuk mungkin aku pergi dengan Afiz atau Anif. Tenguklah bagaimana nanti.

Tiada ulasan: