Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

30 November 2009

Wajah-wajah 2(Delima Merkah)

Termenung

Terkesima

Kendiri

10 ulasan:

Liyana berkata...

OMG!!!
The kambing biri2 is very striking lah..

lavender berkata...

kucing itu termenung atau merenung?

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

Saya sangat obses dengan kaler pink, sudah jatuh cintak sama kambing pink tu.

iDAN berkata...

Sdr Liyana

Bagusnya jika ada kambing begini tak payah guna pewarna, cukur bulunya boleh terus buat benang menjadi kain rona pink!.

iDAN berkata...

Sdr Diana

2.Merah Jambu :
Warna ini melambangkan romantisme, feminim. Warna ini mempunyai sifat menuntut dalam kepasrahan, menggemaskan dan jenaka.... betulkan ada ciri-ciri pada diri?.

iDAN berkata...

Sdr Lavender;

Termenung mungkin dalam keresahan, merenung biasanya apa lagi mengendap lauklah!.

iDAN berkata...

Sdr Lavender;

Termenung mungkin dalam keresahan, merenung biasanya apa lagi mengendap lauklah!.

apokalips@yangmanis berkata...

kalau boleh diwarnakan manusia macam ni juga, apa warna pilihan ya? warna sejuk? warna panas?

pengailsejati berkata...

haaa..haaaa

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

Hmmm... pasrah tu benar. Sebab biasanya ada beberapa perkara yang berlaku dalam hidup saya, penyelesaiannya hanyalah pasrah.

Feminin - saya kurang lemah lembut tapi kalau bab jenaka, kawan2 kata kalau Diana takde satu hari di pejabat, suasana jadi sunyi. Tapi kalau Diana ada di cafeteria, boleh dengar suara orang2 di cafe ketawa sampai ke pejabat atas.