Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

01 Februari 2010

Layar (Delima Merkah)

sekadar bersukan

Kembara!.

Suka yang ini, boleh mancing!.

Canggih amat.

(Klik gambar jika nak besarkan imej)

4 ulasan:

mohamadkholid berkata...

cantik... agaknya dua puluh tahun lagi Pati di Indon senang hendak cross selat melaka...

YB berkata...

Salam Dan

Aku tak leh lupa sukan kano masa dulu tu. Buat drpd simenfero. Banyak tenggelam. Yg aku masih kesal sampai la ni kita pakai baju yang dicop SPORT TOTO. Siapa lah yg cari penaja masa tu. Nasib baik tak mati masa pakai baju tu.

iDAN berkata...

Sdr Mohd,

Ada ura-ura kerajaan kita dulunya nak buat jambatan ke sana Sekarang pun mereka bebas ke sini; kalau ada jambatan lagilah!.

Tak seluas mana Selat Melaka itu.

iDAN berkata...

JIM, YB faham sajalah golongan itu!, takkan tak ingat;

Yang kelakar masa ke Sarawak Abg Nanyan kita boleh pakai baju Sport ToTo itu jadi iman lagi!.

Tok Perak jadi makmun ketika itu pening kepala.

Aku sampai pencen tak pernah keluar negara Selangor! bila simenfero ada kursus; sebab golongan JIM ini sungguh benci amat kat aku!. Jamal yang gila pun sampai ke Bangkok ikut ahli berkursus simenfero ini. Huh!.