Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

16 Disember 2011

Ayam Penyet


Siapa pernah makan di Restoran Ayam Penyet (AP)... kebanyakan minumannya sekitar RM4 (agak mahal bagi saya) ... semalam cuba makan laksanya di Meru tapi alahaikan ada ke potong timunnya hiris belah dua; (macam timun nasi lemak) tebal pulak tu... anak buah tak mahu makan; cuma buat pesanan kentang gorengnya RM3:50 sikit amat.... sungut mereka.

Laksanya (RM6.00) boleh tahan sedap... tapi saya lihat banyak meja buat pesanan laksa, makan tak sampai separuh... boleh bertahan lama tak AP ni... apakah ianya milik org kita atau Indo...

keluar dari restoran sana... alahai anak buah bersungut nak makan di KFC juga, mungkin tak kenyang makan kentang gorengnya.

Sukeri Zxtenr dan Sha Shera menyukainya.
  • Sha Shera ‎;)
    pada 24hb Oktober pukul 4.28 ptg ·
  • Encik Rudi Memula bukak dulu best. Sekarang lama dah tak pegi...
    pada 24hb Oktober pukul 6.04 ptg ·
  • Siti Zuhairah xsedap
    pada 24hb Oktober pukul 9.43 ptg ·
  • Sharoom Salleh teman dah lame boikot AP ni ... out langsung
    pada 24hb Oktober pukul 9.44 ptg ·
  • Miz Iezza x pernah makan...
    pada 29hb Oktober pukul 11.56 ptg ·

Tiada ulasan: