Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

18 Mac 2010

Rumah Unik 2 (Delima Merkah)

Unik 8


Unik 9


Unik 10


Unik 11


Unik 12


Unitk 13


Unik 14


Unik 15

6 ulasan:

Meowwwww berkata...

Meowwwww

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

Cop!! Rumah no. 14 vic punya....

YB berkata...

Salam Dan

Aku dapat yg mana satu pun tak kisah. Menarik.

iDAN berkata...

Montelnya meow ni!

iDAN berkata...

Ayah kata nak pindah kat Unik 8 tu, semua anak-anak tak berani ikut!, seram tiang bawah tu dah genting.. Tak tahu memang ujud ke tidak rumah macam ni YB.

iDAN berkata...

Susah nak bertandang ke rumah Diana ni, kena naik boat; boleh lena ke tidur kat sini; kut! tengah mimpi indah cair pula ais batu yang memegang bangunan ini.