Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

17 Mac 2010

Rumah Unik (Delima Merkah)

Unik 1

Unik 2

Unik 3

Unik 4

Unik 5

Unik 6

Unik 7

Mana satu menarik?

10 ulasan:

V.I.C @ D.I.A.N.A berkata...

No. 1 la...
Rumahnya tinggi tapi unik, susah lipas, ular senduk, kala jengking nak masuk.

Kalau yg lain2 tu...
senang je binatang2 tu nak masuk.

zeqzeq berkata...

kalau duit banyak dapat sebijik kan bagus.

iDAN berkata...

Suka yang Unik 4 ada ala simenfero, perasan Diana ini paling takut akan lipas!.

Jika pandai buat rumah sendiri pastinya kosnya akan murah. Tak semua orang pandai buah rumah.

iDAN berkata...

Sdr Zeq kalau duit banyak yang Unik 7 tu mungkin pilihan utama nampak kukuh & nampak lebih selamat.

Siapa tak suka benda yang unik.

eelobor berkata...

pilihan hati unik 2....mmg cantik & menarik

iDAN berkata...

Sdr Eelobor,

Unik 2 tu memang ramai peminat & pengunjungnya hinggakan berombongan orang datang ingin memasukinya.

The Cute Fat Cat berkata...

Meowwwww :)

kelompen berkata...

salam IDAN
saya suka unik 5. terasa dekat dengan alam. mendamaikan penuh tenteram..

iDAN berkata...

Jika tenguk filem The Lord of the Rings kaum hobbit banyak rumah macam Unik 5 ini. Melalui Teknologi simenfero impian membina rumah begini memang boleh kesampaian.

Janjinya modal, tak mustahil boleh tercapai membuat rumah sebegini.

iDAN berkata...

Selamat datang The Cute Fat Cat!