Translate

||| Tentang Aku |||

Foto saya
Jenaris, Kajang Selangor, Malaysia
¤¤ Penyair nan tidak akan berhenti memaparkan sesuatu. Berkata benar biar pahit sekali pun. Kata kata biarlah membawa makna. Makna jangan berbau hina.¤¤

Perlu Baca

masalah tanah pusaka Md Sesh masih tidak selesai Klik Label: Pusaka Mengambil hak milik orang lain tanpa mengikut panduan Islam adalah HARAM; akta tanah yang dipinda oleh manusia hanya perangkap NERAKA bagi mereka yang tamak akan harta dunia

27 Mei 2011

SMS iDAN

Jarang aku buang SMS yang aku terima, jika ada kelapangan aku suka salin ke komputer peribadi, kecuali terdesak & tak sempat nak padam kotak sms penuh.

Jarang juga aku buka talian telefon bimbitku tapi SMS tetap bersemadi di dalam kotak ingatanku. Ini antara SMS yang aku terima.

Saya pun tak dapat contact miza la paksu.. Dia off.. Habis batrri lg ke..
From BellaHudgens 2:44pm 17/5/11

Sabri dn saya bwk treler..
From ProfNidZam 7:43pm 16/5/11

Baki:RM9.24. Isian semula sbl:17-05-2011 dari: 60169094343

Aku terlekat d rmh pengantin sbb hujan lebat kat sini
From: PakWahid 1:45pm 14/5/11

Baki:RM17.76. Isian semula sbl:17-05-2011 dari: 60169094343

RQ1 SPE NIE From Deqma 7:48am 1/5/11

Hi ohm mar
Bar loat nay le
Nay kaung lar
Aloat kaung lar
From:+60163653035 9:16pm 12/2/11

Ceria panjg umur murah rezeki. Amin From: Zz 7:51am 26/1/11

SMS pada 12/2/11 itu agak pelik! pastinya dari seseorang yang sesat, kerap juga datang SMS ini mungkin ada kalangan kita faham akan erti bahasa yang tersurat lagi tersirat.

Tanda ingatan nan ikhlas dari Zz, pastinya iannya terpahat di hati sebab seawal pagi ingat akan hari kelahiranku tak siapa duga talian ukhuwah ini boleh terjalin begitu intim.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

klinda cakap paksu ni susah nak tengok handset..selalu msg dia x berbalas...

zeqzeq berkata...

kalau boleh nak niat panjang umur untuk berbakti dan rezeki halal.hhee.


dan tidak pusing 360 kufur.

sekian terima kasih.

iDAN berkata...

emm! minta maaplah bebanyak; paksu mmg jarang buka hp, kut buka ketika nak guna saja, kalau nak kontak paksu guna talian rumah insyaAllah pasti ada yg angkat! 03 8737 1884

iDAN berkata...

sesama lah kita niat panjang umur Zeq, banyak@rezeki & berbakti, yang peting tidak nyanyuk & lupa diri bila dah kaya...